Stichting Hospice Nijkerk e.o.

Wij gaan bowlen voor het Hospice Nijkerk!

Wij (Robin en Lisa) organiseren een bowlingtoernooi in de Korf in Leusden waarbij de opbrengst gaat naar het Hospice in Nijkerk.
Waarom hebben wij voor dit doel gekozen?
De oma van Lisa is van eind december 2021 tot mei 2022 een gast geweest in het hospice, hier heeft zij geweldige zorg gekregen tot en met het laatste moment van haar leven. Hiervoor zijn wij alle medewerkers van het hospice heel erg dankbaar voor. Het Hospice Nijkerk draait voor 40% op donaties, hier moeten zij de kosten van het pand, gas, water en licht van betalen. Om het hospice draaiende te houden zijn donaties dus van groot belang. Er liggen mensen die de zorg nodig hebben die het hospice kan bieden, 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Helpen jullie ons mee om zo veel mogelijk geld op te halen voor het hospice en om een leuke dag te beleven tijdens het toernooi op 1 oktober 2022 in de Korf?! Meld je aan, deel en doneer!

Lees meer Lees minder
Bekijk alle
€ 14,90

Minfi's en Super Minfi's - omdat in die 85,10 nog niet de sponsoring van Coen zat voor al onze strikes.

15-10-2022 | 11:00 Aan: Hospice needs help Prachtig doel waar onze hele familie graag aan bij wil dragen. Samen met het eerder gedoneerde bedrag is het totaal 100 euro. En dat voor ALLE strikes die Ashley, Michael, Elma en Marja hebben gegooid hihi